Ceník

Konzultace
  • První konzultace je vždy zdarma. Na první schůzce se vzájemně poznáme a seznámíme se s vašim přáním a požadavky. Pokud budete chtít využít našich služeb na klíč, budou všechny následující konzultace zdarma.
  • Jestliže potřebujete využití jen některých služeb – rady, harmonogram, zvyky, poradenství okolo dokumentů a jiné, jsou služby zpoplatněny cenou 300 Kč/hodina.

ZDARMA

KOORDINACE SVATEBNÍHO OBŘADU
  • 1-2 osobní konzultace před svatbou
  • koordinace obřadu – vítání hostů, usazení hostů, myrtování a jiné
  • komunikace s dodavateli služeb na obřad – foto, video, květiny, výzdoba obřadu
  • komunikace s matrikou a oddávajícím

4500

KOORDINACE SVATEBNÍHO DNE

AŽ 10 HODIN

  • osobní konzultace před svatbou – dle potřeby (většinou 4 schůzky)
  • osobní schůzka na místě konání obřadu a hostiny
  • příprava harmonogramu svatebního dne
  • dle potřeby (od ranních hodin) jsme po ruce nevěstě
  • po celý den asistence nevěstě i ženichovi
  • možnost výzdoby obřadu i svatební hostiny – cena zvlášť viz dekorace
  • koordinace svatebního dne
  • koordinace fotografování a svatebního videa
  • vítání, myrtování, usazení svatebních hostů, přesun hostů na místo konání svatební hostiny, organizace svatební kolony kontrola svatební hostiny a programu

9000

SVATBA NA KLÍČ
  • neomezený počet konzultací – osobní schůzky, email, telefon
  • osobní schůzka na místě konání obřadu a hostiny
  • organizace svatebního dne do doby vaší potřeby
  • veškerá komunikace s dodavateli
  • vše co se svatby týče od prvního dne až po „den D“
  • cenovou nabídku sestavíme po první osobní schůzce dle rozsahu svatby

Dohodou

* doprava po Olomouci a okolí (20 km) zdarma – nad rámec účtováno cestovné 7 Kč/km.
Platí pro všechny balíčky.